Sunday, April 5, 2009

APOCALYPES

Arrr????APOCALYPES(I just lovEEeee d nameee)>...actuallY Dat one is of my fave song...But Dat 1 is not d main Topic hereeee....Well...


Afta a loNgggg Wait...I'm SOoo sooo Hepi n Proud wiTH FT Nu sOng Beb!!!
BENCI + CINTA = BENCINTA!!!
wutt a brilliant sOng!!!!remind me some alternative song..haha..splendid!(biased cozz i'm a bigggg fann..naaaa)...haha...ROckeinsteiner!!!GO n Check his nu SOng!!!!A+!

LIRIK BENCINTA- FAIZAL TAHIR

Benarkan ku 'tuk berbicara...
Bicara terus ke hati mu..
Hati mu..

Hati yang penuh rasa ragu

Jangan terus pergi

Tanpa mendengar ku

Mungkin mudah
Untuk kau terus berlalu
Nanti dulu

Berikanlah waktu

Untuk aku, untuk kamu

~CHORUS~

Ingatkah lagi waktu kau bersama ku

Kaku aku melihat mu

Lidah kelu sedangkan aku

Mahu kau tahu

Aku cinta pada mu

Benci pada mu
Cinta pada mu


Ke tepi lihat
ku berlalu

Pasti itu yang terbaik untuk ku

Tiada lagi mahu ku tahu

Tentang hidup kamu

Tentang mati kamu

Aku tahu
Engkau tahu
apa yang mata ku tahu

Apa yang kau tunggu

Mahu aku buka pintu?



~CHORUS~


Sakitnya aku
Membenci kamu

Sakit lagi mencintai mu

Dan aku pergi
Tapi kembali

Benci aku mencintai diri mu

Ku benci... Kamu
Ku cinta... Kamu

No comments: